piątek, 1 marca 2013

Kropki, kropeczki!

     Kocham kropki. Te małe, te duże, czarne, białe i kolorowe. Są cudne! Tą miłość przelałam na nowe bransoletki - grubą i cienką.
     Użyłam dwóch rozmiarów koralików - grubasek powstał z 8o Opaque Jet i Ceylon Snoflake a maluszek którym jestem zachwycona (i który zdecydowanie zostaje u mnie) z 11o Opaque Jet i Opaque-Rainbow White (śliczne się mienią, koniecznie muszę kupić inne kolory z serii Rainbow!).

Obie są zrobione na 6k według schematu 14a1b2a1b.
Grubasek dostępny od ręki na Dawandzie. :)

     Co myślicie o nowym sposobie robienia zdjęć - na białym tle? :)


      

Przypominam o Candy! :) Jeszcze tylko niecałe dwa tygodnie. ;)

10 komentarzy:

  1. Zdjęcia na białym są o wiele lepsze, chociaż wiem że papier szary do robienie zdjęć jest rewelacyjny ( też zamierzam to zmienić )
    Bransoletki są urocze, też kocham kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropki są ostatnio w modzie, tak jak biżu, czy koraliki ^^ Bardzo ładna, chociaż ja nie lubię, ogólnie, nosić bransoletek ._.
    Zapraszam- kattomierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, Twoje prace są słodziutkie i piękne! Będę na bieżąco sledziła Twoje poczynania, bo przynoszą naprawdę cudne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. od czasu do czasu odwiedzam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem - próbowałam zrobić taki sznur(pod wpływem tutorialu który poleciłaś parę postów temu) ale kompletnie mi to nie wychodzi... tymbardziej podziwiam, że tak szyboko to opanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuję tutaj bo niestety nie mam jak na meila/bloga... ;) Może to przeczytasz. :)
      Najpierw spróbuj normalnego szydełkowani na włóczce, dosyć szybko można je opanować, a wtedy dołączenie koralików nie będzie już problemem. :)
      Powodzenia! :)

      Usuń
    2. dziękuję, nie poddam się łatwo :)

      Usuń
  6. skojarzyły mi się z dalmatyńczykami! :-)
    niesamowity efekt!
    uważam, że zdjęcia na białym jak i na "książkowym" tle robią wrażenie. Z doświadczenia wiem, że często na białym wychodzą prześwietlone rzeczy... dlatego trzeba uważać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze :) jestem ciekawa jak wyglądają na ręce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...