piątek, 21 czerwca 2013

Pasiaste grubaski

     Wiem, wiem, strasznie dawno mnie tu nie było, ale jakoś nie miałam weny ani zapału do koralikowania i tworzenia...
     Dzisiaj pokaże Wam 2 grubiutkie bransoletki. Fioletowa została zrobiona z Toho 8o Silver-lined Amethyst i 8o PFG Aluminium na 5k 3a1b1a1b. Czerwona to Toho 8o Silver-lined Ruby i również 8o PFG Aluminium na 5k 2a1b.
     Która podoba się Wam bardziej? :)



Wreszcie są wakacje! :) Za tydzień odbieram wyniki matur, straaaasznie się boje... ;)

24 komentarze:

  1. Wow! Podziwiam Cie, że takie cuda potrafisz zrobić :) Oba są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne bransoletki ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow masz prawdziwy talent ;) Genialne bransoletki :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. obie śliczne, chociaż mi do gustu przypadła bardziej czerwona :). Za to śliczny motylek przy tej fioletowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są przepiękne! Nosiłabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ! Masz talent !
    Fioletowa szczególnie przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Niesamowite bransoletki! Dobrze, że mi się Twój drugi blog kliknął :) Podziwiam i powtarzam sobie "Ale bym je nosiła" ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za propozycję, ale nie chcę Cię wykorzystywać, a na zakupy chwilowo nie mogę sobie pozwolić :( Nawet na takie cuda :(

      Usuń
  8. obie są śliczne! choć mnie bardziej urzekła czerwona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta druga zachwyciła mnie. Po prostu zabrała moje serce <3
    Piękna praca, ale zakładam, że monotonna :( ALE JAKIE EFEKTY! ;)

    Wpadniesz i skomentujesz? Będę wdzięczna :) Zostań na dłużej, może Ci się spodoba?
    http://modelinowy-potworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bransoletki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletka wygląda cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio też zaczęłam tworzyć takie bransoletki :) Jak na razie tlyko do szuflady, ale zobaczymy jak to dalej będzie :) Oczywiście obserwuje i będę śledzić Twoje przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie są świetne, nie umiem wybrać jednej! Nosiłabym obie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi jestem Olcia ,
    bardzo przyjemnie przegląda się twoje wpisy, zapewne obejrze twojego bloga też nie raz, a teraz pozdrawiam oraz proponuję wejść na moją strone www

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...