piątek, 26 października 2012

Potworów ciąg dalszy

     Jutro albo pojutrze powinny już przyjść paczki z materiałami do biżuterii z sutaszu które zamówiłam jakiś czas temu. Nie mogę się doczekać! Zacznę od pary łososiowo-granatowych kolczyków z koralikami. :) Trzymajcie kciuki!
     Upiekłam ostatnio przepyszne ciasteczka (a raczej ciastka, bo wyszły ogromne!). Chodziło za mną cały dzień coś słodkiego, i w końcu wieczorem spełniłam tą potrzebę, kokosowo-owsiane z białą czekoladą, miękkie w środku i chrupiące na zewnątrz... Marzenie. ;) Oto link do przepisie na świetnym kulinarnym blogu Na miotle. :) KLIK Z trochę powiększonych proporcji wyszło mi 21 duuuużych ciach. ;)
     Bardzo bym chciała coś ulepić, lub chociaż skleić gotowe elementy, ale niestety - rozcięłam sobie kciuka i nie jestem w stanie... :(

     Dla kolegi mojej siostry zrobiłam breloczek (zachwycił się moim potworkowym pierścionkiem), a przy okazji dla siebie wisiorek. :) Tym razem użyłam już Fimo, a także inaczej robiłam ciasteczko. Jak Wam się podoba? Bo mi bardzo :) Tutaj poprzedni post z Ciasteczkowym Potworem.



4 komentarze:

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...