wtorek, 11 grudnia 2012

Słodkie pudełeczko na zamówienie

     Witajcie! Przepraszam za brak wpisów, ale jestem po operacji i leże ciągle w łóżku lub chodzę o kulach. ;)
     Oto moje pierwsze pudełeczko z bitą śmietaną i słodkościami, robione na zamówienie, prezent urodzinowy. Dużo było z tym roboty i kłopotów - w pewnym momencie rozwalił mi się worek z którego wyciskałam silikon, którego więcej nie miałam... ;) Poratował mnie mój chłopak kupując nowy, mimo że był to niedzielny wieczór... ;D Do tego jest jeszcze para niewielkich, babeczkowych kolczyków :)
     Przepraszam za kiepską jakość zdjeć, ale były robione telefonem.





5 komentarzy:

  1. Jakie tu pyszności! Aż się głodna robię, patrząc na Twoje kolczyki;) Pięknie wykonane, bardzo starannie. Robisz bardzo ciekawą biżuterię. Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj do zdrowia :)

    pudełeczko bardzo fajne :) piernikowe ludziki super się prezentują! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniczki na pudełku są zachwycające ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na moje candy----> koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...