niedziela, 28 października 2012

Zostałam otagowana!

     Jak w tytule - zostałam otagowana, co zdarzyło mi się po raz pierwszy. :) Otagowała mnie Grapverutkaa. :)



1.Ile czasu prowadzisz bloga i co jaki czas publikujesz posty?
Pierwszy post na Imbryczku ukazał się 18 września tego roku, więc jest to jeszcze młodziutki blog. ;) Ale pomysł na jego stworzenie pojawił się już dłuższy czas temu. Posty publikuję co parę dni, kiedy mam pomysł i wolną chwilę. :)

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam dość często, parę razy dziennie. Jak tylko siadam do komputera to odpalam pocztę, bloga i fb. ;)

3.Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzina tak, a jeśli chodzi o znajomych to część z nich. :)

4.Posty jakiego typu najbardziej interesują cię u innych blogerek?
Posty o modelinie i biżuterii z sutaszu. :) Inne rękodzieła też są bardzo mile widziane, np szydełkowanie. :)

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Raczej podziwiam. :) Jest wiele blogerek tworzących przepiękne rzeczy, ale wiem, ze jest to dla mnie do osiągnięcia za jakiś (dłuższy lub krótszy) czas, więc po prostu zachwycam się i chwalę. :)

6.Czy zdarzyło ci się kupić kosmetyk tylko po to aby zareklamować go na swoim blogu?
Nie, nie prowadzę bloga o kosmetykach.

 7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Nie czytuje blogów urodowych, więc odpowiedź brzmi nie. :)

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Każdy nowy komentarz albo obserwator bardzo mnie cieszy i motywuje do tworzenia. A także poprawia bardzo humor. ;)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Same mi przychodzą. :) Po prostu czasem zapala mi się żaróweczka nad głową i wiem co chce ulepić jak tylko będę miała chwilę. ;)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Nie, choć blog działa od niedawna. Ale mam nadzieję, ze ta chwila nie nastąpi. :)

Taguje:

1. Marakyo
2. Modelindesign
3. Kazik z Mazur
4. K3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...