niedziela, 23 września 2012

Frugusie! Czyli kolczyki i wisiorki Frugo :)

     Mój chłopak lubi wymyślać różne słowa, jednym z nich są właśnie Frugusie - tak określił wisiorki i kolczyki z modeliny (niestety jeszcze nie z Fimo) które jakiś czas temu ulepiłam. Nie ma białego i różowego, ale to wina braku białej modeliny kiedy je robiłam. ;) Etykiety są zrobione z papieru i przyklejane na kropelkę.

Kolczyki:



















































I wisiorki:



















     Zrobiłam też parę foremek, Magic Starsów. Wielokrotne próby ulepienia ich okazały się totalną klapą, więc uznałam że czas na formy. ;) Spróbowałam silikonowych - wyszło tak kiepsko, że w końcu powstały zwykłe z modeliny. ;) Niedługo wrzucę zdjęcia gwiazdkowych kolczyków. :)
     Wreszcie kupiłam sobie w Leroy Merlin pudełko na półfabrykaty! :) Bardzo fajne, z możliwością samodzielnego zmieniania przegródek i całkiem spore. Ale niestety nie udało mi się dorwać silikonu w tubce zamiast w wielkiej tubie... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...