wtorek, 6 listopada 2012

Imbryczkowy sklep i nowe logo

     Chce się Wam pochwalić dwoma rzeczami. Po pierwsze, od dzisiaj Imbryczek ma swój własny sklep - na portalu DaWanda! :) Strasznie się z tego cieszę i nie mogę się doczekać aż wystawię więcej rzeczy. KLIK KLIK, zapraszam na odwiedziny. :)


     Drugą nowiną jest logo, które stworzyłam sama, zaczynając od szkicu który potem zeskanowałam i przerobiłam. ;) Jestem z niego bardzo dumna, wygląda prosto, ale zrobienie go zajęło mi sporo czasu! :)


     Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj będzie nowy modelinowy post. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...