czwartek, 1 listopada 2012

Pierwsza przygoda z sutaszem

     Witajcie! Z dumą chciałabym Wam pokazać moje pierwsze kolczyki stworzone metodą haftu sutasz. Jestem zachwycona tą techniką, i wcale nie jest taka trudna jak myślałam. Choć przyznam że nitki bardzo mi się plątały i parę razy wbiłam sobie igłę w palec. ;)
    Z racji że to moje pierwsze spotkanie z igłą i nitką kolczyki te nie są zbyt... doskonałe. Sutasz jest nierówno ułożony a w jednym miejscu widać duży kawałek nitki. Ale zamierzam dążyć do perfekcji. :) Już zaprojektowałam parę kolejnych par i zamówiłam kolejny kolor sutaszu. Co ciekawe, znalazłam sklep internetowy z rzeczami do wykonywania biżuterii w którym odbiór osobisty jest... jakieś 10-15 min drogi autobusem od mojego domu! :)



     Dołączcie się do akcji kupując rękodzieła na święta - każdy z Waszych bliskich dostanie wtedy wyjątkowy prezent! :)



1 komentarz:

  1. Sama tworzę rękodzieło, ale w tym roku nie daję na prezent moich wyrobów (chociaż połowa rodziny już została nimi obdarowana). Kupuję od koleżanki z innego bloga, która zajmuje się zupełnie inną techniką i tematyką niż ja :) Bardzo popieram tą akcję. Przy okazji dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...