niedziela, 11 listopada 2012

Sutaszowe kolczyki + Liebster Award

     Chciałabym Wam z dumą przedstawić kolczyki które zrobiłam dla mojej siostry na urodziny, granatowo-białe z Lapis Lazuli. :)







Hihi, dostałam 3 kolejne nominacje. ;) Zasady i poprzednie pytania oraz Ci których nominowałam TUTAJ.



Od Grapverutkaa:

1.Paryż czy Londyn ?
Paryż! Kocham to miasto odkąd pojechałam tam z chłopakiem - prezent od niego na 18 urodziny! :))

2.Gdzie najczęściej kupujesz ubrania ?
Nie mam ulubionego sklepu, mam parę z C&A, trochę H&M, Bershka... I od dawna planuje wielką wyprawę do second handów. ;)

3.Jaki masz kolor włosów ?
Rudo-czerwone, a raczej - jak mówi napis na pudełku z farba - kasztanowy brąz. Są czerwonawe i uwielbiam ten kolor!

4.Lubisz malować paznokcie ?
Bardzo, najchętniej w różne kolorowe wzorki, ale nie mam na to czasu więc najczęściej ostatnio zostaje przy klasycznej czerwieni.

5.Lubisz książki o miłości xd?
Lubię, choć wolę jak miłość jest wątkiem raczej pobocznym. :) Za typowymi romansami nie przepadam... ;)

6.Lubisz odpowiadać na pytania ?
Tak, to całkiem niezła zabawa. :)

7.Macdonald czy KFC ?
Żadne z nich - jestem Wege. ;)

8.Mroźny czy upalny dzień ?
Sama nie wiem, w upał nic nie można robić, a za to w mrozie można się mega ciepło ubrać... Ale nie lubię zimna. ;)

9.Jak mają na imię twoje zwierzaki ?
Klara, Tosi i Kicia :D

10.Wolisz nasze polskie seriale czy zagraniczne ?
Zdecydowanie zagraniczne! Polskie są... niedopracowane, że tak powiem. A gra aktorska niestety leży...

11.Tosty czy zapiekanka ?
Om nom nom... zapiekanka! :)


Od Clayback:

1. Kot czy pies?
Chyba pies - jest dużo bardziej towarzyskim zwierzaczkiem. :)

2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Hmm chyba czerwony. Ale kocham też żółty - jest taki radośnie optymistyczny! Mam go na ścianach w pokoju. :)

3. Masz ulubiony serial?
Jest ich sporo. :P Supernatural, Pamieniki Wampirów, True Blood, Gra o Tron, American Horror Story, Once Upon a Time... Ach tylko czasu brak. :P

4. Jak długo lepisz?
Jakoś od końca wakacji (2012).

5. Jesteś sową czy rannym ptaszkiem?
Raczej sową, choć lubię wcześniej wstać bo wtedy dzień jest dużo dłuższy. :)

6. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej, ale ostatnio coraz bardziej przekonuję się do lżejszego Power Metalu. ;) Rock też jest super!

7. Pepsi czy Cola? 
Nie pijam ale kiedyś wolałam Cole.

8. Jaki jest Twój ulubiony film?
Odpowiedz była w ostatnim wyróżnieniu - jeśli miałabym wybrać to "Pamiętnik". :P

9. Czy oprócz lepienia z modeliny masz inne rękodzielnicze pasje?
Tak, zaraziłam się Sutaszem! Do tego rysuję, ale to rzadko.

10. Jeśli tak, to jakie?
O, odpowiedziałam w pytaniu wyżej. ;)

11. Harry Potter czy Władca Pierścieni? 
Władca pierścieni! Choć to na Harrym się wychowałam i też go uwielbiam... :)


Od Moniki (tutaj tylko 9 pytań):


1. Gdy byłam dzieckiem, marzyłam, że jak będę dorosła to zostanę?
Oj sporo tego było. :P Chciałam być projektantką mody (nawet sporo projektowałam! ;D), panią w sklepie przy kasie (dziwne o.o), adwokatem i więcej nie pamiętam. :P

2. Najbardziej lubię w sobie ?
Optymizm! :)

3. Co zyskuję dzięki prowadzeniu własnego bloga?
Frajdę z tworzenia i bycia docenioną przez szersze grono odbiorców. :) Dot ego obiektywnych. ;)

4. Miejsce geograficzne, które najchętniej bym zwiedziła/zobaczyła?
Norweskie fiordy. :)

5. Nie wyobrażam sobie życia bez?
Mojego chłopaka. :) A z takich bardziej przyziemnych rzeczy - bez herbaty i czekolady. ;)

6. Moja największa pasja/hobby to?
Czytanie!

7. Ulubione słodycze :-) ?
Czekolada! +moje wypieki, a z nich to głównie ciasteczka muesli i kokosowo-owsiane ciastka które jakiś czas temu zrobiłam. :) A, i pierniki!

8. Osoba, która mnie inspiruje?
Zależy do czego. ;) Ale głównie moja mama i siostra.

9. Coś, co strasznie chciałabym sobie kupić, gdybym mogła?
Hmm ciężkie pytanie. :) Nie mam szczerze powiedziawszy żadnych takich wielkich pragnień, raczej drobne, których nie spełnienie nic mi nie zrobi. Takie jak pewne super spodnie z H&M i torebka Zary. ;)

5 komentarzy:

  1. Hmm.. nie ma Cię w zgłoszeniach. Wyślij do mnie maila z danymi do wysyłki i uwagami (tak jak w zgłoszeniu). Czekam jeszcze godzinkę bo jestem w trakcie wysyłania maili.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolczyki. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po kolejne wyróżnienie za pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną biżuterię tworzysz, a te kolczyki są cudne!!!
    Siostra z pewnością będzie zachwycona:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne! I jakie eleganckie! Siostra na pewno bardzo sie ucieszyła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...