piątek, 9 listopada 2012

Liebster Award

     Zostałam otagowana przez Dolinę Lepinków, co było bardzo miłe i zaskakujące. :) Wyróżnienie dostałam głównie za różyczkowe bransoletki, które bardzo się spodobały. :) KLIK <-- są tutaj. ;) Drugie wyróżnienie otrzymałam od K3. :)


Zasady zabawy: 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Kiedy zorientowałaś się, że lubisz lepić z modeliny?
W te wakacje, kiedy po przejrzeniu modelinowych blogów postanowiłam kupić swoją pierwszą paczkę modeliny. ;)

2. Ulubiona pora roku
Zdecydowanie Wiosna, uwielbiam ten budzący się do życia świat. 

3. Komu w pierwszej kolejności pokazujesz to co ulepisz?
Chłopakowi, mamie i siostrze ;) A tak naprawdę pierwszej osobie która jest obok, bo zawsze strasznie się cieszę z nowej ulepionej rzeczy. :)

4. Ulubiony film
Hmm, lubię dużo filmów, ale wielkim sentymentem darze "Pamiętnik". Tak, wiem wiem, typowo babski wybór. ;)

5. Makaron czy pizza?
Om nom nom, makaron! :D

6. Umiesz gotować? :)
Raczej tak. :) Choć zdecydowanie wolę piec!

7. Czy masz zwierzątko?
Mam nawet 3! Labradorkę Klarę, jamniczkę szorstkowłosą miniaturkę Tosię (ulubienica mojej mamy) i kotkę o oryginalnym imieniu Kicia. :P

8. Czy lubisz dzieci?
Uwielbiam! :) Są cudowne i zawsze sie nad nimi rozczulam. ;)

9. Ulubiona potrawa
Nie mam, bo lubię dużo rzeczy. ;) Chociaż... najbliżej są chyba Mamine naleśniki z serem. :>

10. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Hmm ciężko na to odpowiedzieć, bo wiele było cudownych chwil. ;) Może spacery po Łazienkach. :) O, i robienie kasztanowych ludzików z tatą! :)

11. Co wisi przy Twoich kluczach? :)
Pamiątka z przepięknego wyjazdu do Paryża, breloczek z misiem trzymającym serduszko. :)


od K3:

1. Dramat czy komedia?
Komedia! Z natury jestem osobą wesołą i uwielbiam się śmiać. :)

2. Ulubiony film?
Jak wyżej - jeśli już to "Pamiętnik". ;)

3. Ulubiony aktor?
Johny Depp! Wiem, wiem, mało oryginalnie. ;P

4. Ulubiona aktorka?
Natalie Portman - jest niesamowita!

5. Ulubiony zespół?
Nie mam, choć bardzo lubię Alice Coopera (nie jest to zespół ;) ). Fajni są też Blind Guardians. :)

6. Ulubiona piosenka?
Aktualnie The Bard's Song Guardianów. Ach, aż mnie dreszcz przechodzi jak tego słucham! Bardzo polecam. ;)


7. Ulubione radio?
Raczej nie słucham radia. :)

8. Ulubiona książka
Oooj, niezliczona ilość, kocham każdą. ;) Hmm a z przykładów to cała seria Martina "Pieśń Lodu i Ognia", Książki Trudi Canavan, "Wiedźmin" Sapkowskiego - cała seria, "Władca Pierścieni"... i wiele, wiele innych! :)

9. Ulubiony owoc?
Banany, truskawki i brzoskwinie

10. Ulubione warzywo?
Brokuł. I Marchewka. I Kalafior. Ojej i wiele innych! :)

11. Fast-food czy zdrowo?
Zdrowo! Jestem wegetarianką więc fast foody takie jak np McDonald odpadają i wierzcie mi - nie tęsknie za tym nawet ciut ciut. :)

Bardzo dziękuję za nominację. Oto osoby które według mnie zasługują na to wyróżnienie (kolejność przypadkowa):

1. mak_pa z bloga makbizuteriasutasz.blogspot.com za talent tworzenia zachwycającej biżuterii z sutaszu, który jest dla mnie celem do którego dążę. ;)
2. my-pink-plum z bloga my-pink-plum.blogspot.com za cudowną grafikę którą tak miłosiernie się dzieli. :)
3. madzialenaa z bloga magda-hand-made.blogspot.com za przepiękne zajączki.
4. Kazik z Mazur z bloga kazikzmazur.blogspot.com za świetne hamburgery. ;)
5. Piegowata z bloga by-piegowata.blogspot.com za przeurocze Słoniki, Sówki i wiele innych.
6. Aurus z bloga galeriaaurus.blogspot.com za takie sutaszowe cuda że to się w głowie nie mieści. ;)
7. Modelindesign  z bloga modelindesign.blogspot.com za śliczne pierniczki i ciasteczka.
8. Wafelek z bloga wafelkowy-sutasz.blogspot.com za obłędną biżuterię i za pomysł dodawania zdjęć kojarzących się z nią. :)
9. Marakyo z bloga marakyo.blogspot.com za przepiękne zakładki i oryginalne mitenki. ;)
10. madzialena z bloga sutaszmagda.blogspot.com za niesamowite broszki sówki.
11. Agrafka z bloga beartful.blogspot.com za super eklerki.

A teraz pytania! :)

1. Jakie wspomnienie pojawia się w Twojej głowie na słowo "radość"?
2. Co kojarzy Ci się z cynamonem?
3. Od czego zaczynasz swój dzień?
4. Jaka piosenka chodziła Ci ostatnio po głowie?
5. Co widzisz patrząc w lustro?
6. Czy wierzysz w duchy?
7. Jaki zapach najlepiej kojarzy Ci się z dzieciństwem?
8. Jaką super moc byś wybrała?
9. Czy gdybyś mogła, coś byś w sobie zmieniła?
10. Jaki jest Twój mały nałóg (każdy jakiś ma, czekolada, buty, szminki... :P)
11. Co inspiruję Cię do tworzenia?

Uf, to by było na tyle, ale się namęczyłam. ;P Niedługo nowy modelinowy post. :)

4 komentarze:

  1. też ciebie w tym nominowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, pozwoliłam sobie nominować Twojego bloga do Liebster Award :) zapraszam zatem na mojego bloga www.clayback.pl, do zapoznania się z zasadami nominacji i zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nominowałam Ciebie, masz fajne pomysły:-)Malowane UCHO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Blnd Guardian - Mirror mirror :) Bardzo lubiłam ten utwór kiedyś :) Też jakos nie tęsknie za ff, może dlatego, że czuję się znacznie lepiej na wegetariańskiej diecie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...