niedziela, 4 listopada 2012

Świąteczna wymiana

     Biorę udział w świątecznej wymianie zorganizowanej przez Spis Polskich Blogów. Zachęcam do zabawy - świetny pomysł na świąteczną niespodziankę. :) Cały czas mi w głowie chodzą trybiki i zastanawiam się co wysłać. :) Choć poczekam jak już będę wiedziała kogo mi przydzielono i postaram się dopasować niespodziankę jak najbardziej do tej osoby. :)


     Zachęcam też do dołączenia się do spisu, dzięki temu wszystkie polskie blogi handmade będą w jednym miejscu. :)


1 komentarz:

  1. Z przyjemnością "przespacerowałam" się po Twoim blogu, a teraz zrobiłam kawkę i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz - są dla mnie motywacją do dalszego tworzenia, a z każdego bardzo się cieszę. :)
Nie wstydź się, z radością odpowiem na każde pytanie i chętnie usłyszę trochę konstruktywnej krytyki. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...